Not known Factual Statements About دستگاه تصفیه آب

Wiki Article

دستگاه تصفیه آب سرشیری برروی شیر نصب شده و موجب حذف چربی و بوی نامطبوع آب می شود و عموما نوع فیلتر آن فیلتر کربنی می باشند.

دستگاه تصفیه آب خانگی زیر سینکی، همان طور که از نام آن مشخص است، زیر سینک ظرفشویی نصب شده و آب تصفیه شده آن از شیر جداگانه ای خارج می گردد. این مزیت در دستگاه تصفیه آب خانگی زیرسینکی موجب می شود که آب شهری برای شستشو مورد استفاده قرار گیرد و آب دستگاه تصفیه آب خانگی برای پخت و پز و آشامیدن به کار برده شود.

شاسی دستگاه تصفیه که تمام قطعات روی آن سوار هستند میتواند فایبر گلاس یا فلزی با رنگ کوره ای باشد تا زیر سینک مخصوصا در شمال ایران که نواحی مرطوب تری نیز هستند زنگ نزند و خوردگی روی شاشی ایجاد نشود.

در فواصل زمانی معین اقدام به بررسی فیلتر ممبران دستگاه تصفیه آب خانگی نمایید زیرا در صورت انسداد آن دستگاه قادر به فعالیت نخواهد بود.

در مقابل دستگاه های تصفیه آب زیر سینکی در کابینت قرار می گیرند و ظاهرا چندان در معرض دید قرار ندارند؛ اما معایب این گونه دستگاه ها این است که باید در فضای زیر سینک خود فضای کافی و نسبتا بزرگی برای قرار گیری سیستم تصفیه آب و سیم های بلند آن داشته باشید.

آیا تعداد مراحل بالا نشان دهنده کیفیت دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد؟

مخازن یا فیلتر های قلیایی تقلبی دارای تفاوت قیمت فاحشی نسبت به نوع اصل هستند.

برای تعویض فیلترهای بالایی آچاری داخل کارتن قرار ندارد زیرا تعویض فیلترهای بالایی نیازمند تخصص و اطلاعات فنی کامل است و در صورتی که ورودی خروجی فیلترها جا به جا بسته شوند more info آب تصفیه نمیشود و میتواند به فیلتر ممبران دستگاه شما نیز آسیب بزند و هزینه های دیگری نیز روی دست شما بگذارد.

نوع نگهداری و زمان تعویض فیلتر ها با توجه به نوع برند دستگاه تصفیه آب خانگی بسیار متفاوت می باشد به همین دلیل در هنگام خرید این موارد را مورد توجه قرار دهید.

اولین موردی که احتمالا هنگام خرید دستگاه تصفیه آب فکر شما مشغول خواهد کرد محل قرار دادن آن است.

مرحله پنجم بو، طعم، رنگ آب تصفیه شده را بهبود میبخشد. مرحله ششم مینرال املاح معدنی مفید همچون کلسیم و منیزیم را به آب اضافه مینماید.

تثبیت صدرنشینی آرسنال با برد مقابل کریستال پالاس/ ناپولی دست نیافتنی‌‌تر شد

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

برخی از آلودگی هایی که در صورت وجود در آب حتما بایستی از دستگاه تصفیه آب یا آب تصفیه کن استفاده نمود در ذیل آمده است.

Report this wiki page